Saturday, January 28, 2017

Naptár és heti tervezők!

Naptár és heti tervezők!


1



 Az egyik újévi fogadalmam, hogy szervezettebb legyek, a napi kitervezett feladatokat oldjam meg és nem folyton napoljam át! Ezért egy határid?napló és egy naptár tökéletes segítség! 
A határid?naplóm a Selgros-ból van, sok más színben megtalálható. Szeretem a beosztását és hogy spirálos mert így könnyen belehet illeszteni mindenféle napi/heti tervez?ket vagy vásárlási listákat. 
Els?sorban szükségem van egy olyan naptárra amelyet az íróasztalomon tarthatok, a másikat pedig a határid?naplómba illeszthetek be. A Pinterest-en rengeteg ingyen letölthet? naptár és heti tervez? található, készítettem egy bordot is ezekkel kapcsolatosan, melyek megtalálhattok itt.


2
3


Az íróasztalomra ezt a szép virágos naptárt választottam, szeretem, mert minden napnak megvan a kis négyzete és így szépen be lehet írni az eseményeket. Ami viszont nem tetszik, hogy vasárnappal kezd?dik a hét. A naptár letölthet? itt!


4
6


A másik naptár amit a határid?naplómba tettem az egy letisztultabb és egyszer?bb naptár, letölthetitek itt.


7
8
10


A heti tervez?nek egy babarózsaszín?t választottam, ezen kívül még öt színben is megtalálhatjátok. A4 és A5 formátum közül lehet választani és kilenc fajta designból. Szóval minden ízlésnek van valami! A heti tervez?k letölthet?k itt. 


11 



Ha egy magyar nyelv? tervez?t szeretnél, találtam két nagyon szépet. A napi tervez?b?l két szín közül választhatsz, melyet itt megtalálhattok. A heti tervez?t meg itt töltheted le.


































12


Remélem hasznos volt a mai bejegyzés!
További kellemes napot!
Kinga

Available link for download